Am gresit datele de facturare. Cum se poate reface factura?

Daca comanda este deja finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Acest lucru poate fi realizat numai in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare trimite-ne noile date pe office@maxigel.ro.

Am primit un produs defect de nou, ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la 0727 555 715 sau trimite email la service@maxigel.ro si iti vom oferi solutia potrivita.

Care sunt avantajele comenzilor online?

Comenzile online pot fi plasate la orice ora, 24 din 24, fiind preluate in ordinea trimiterii lor. Rezervarea echipamentelor se face automat la inregistrarea comenzii. Nu trebuie sa faci efortul sa te deplasezi pana la noi. Toate informatiile iti sunt disponibile online.

Nu am primit factura. Cum intru in posesia ei?

Daca nu ai primit factura te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0720 990 866 sau la e-mail office@maxigel.ro

Nu am primit certificatul de garantie. Cum intru in posesia lui?

Daca nu ai primit certificatul de garantie odata cu produsul te rugam sa ne semnalezi acest lucru la e-mail office@maxigel.ro.

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Speram ca veti fi multumiti de produsele achizitionate. In situatia de exceptie in care veti dori sa returnati un produs aceasta se poate face in urmatoarele situatii:

Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati acest lucru in temen maxim de 24 de ore de la livrare pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.
Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Maxigel.

Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la livrare, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului numai in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile majore la livrare, trebuie sa refuzati receptia lor.

Produsele comandate nu au caracteristicile tehnice specificate
Daca produsul comandat se dovedeste a nu avea caracteristicile tehnice din oferta noastra, puteti solicita in termen de 24 de ore de la livrare returnarea acestuia pentru inlocuirea cu un produs de valoare similara. Daca furnizorul agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Maxigel.

In toate situatiile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale, in caz contrar returul nefiind acceptat. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Produsele din categoria “Lichidari de stoc” nu se pot returna având ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate în descrierea produsului respectiv. In cazul neacceptarii sau refuzului returului din motivele mai sus mentionate, produsele vor fi trimise inapoi clientului.

Orice alta situatie pentru care se doreste returnarea produselor trebuie agreata intai cu Furnizorul care este indreptatit la o taxa de 25% din valoarea comenzii si integral costul transportului aferent livrarii si returului si pe care le va retine din sumele incasate.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. Te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon0720 990 866.

Cum pot sa anulez sau sa modific o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la 0720 990 866.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta im maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin trimitere e-mail la office@maxigel.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?

Daca ai primit un produs deteriorat si ai acceptat coletul, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin trimitere email la office@maxigel.ro . Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect printr-un e-mail la office@maxgel.ro.

Va rugam asteptati...

Produsul a fost adaugat in cosul de cumparaturi. Felicitari! Cumperi produsele la cel mai mic pret.
Continua cumparaturile
Vezi cosul & Comanda