Declaratia de politica in domeniul calitatii si mediului
Maxigel - organizatie orientata catre client si alte parti interesate
VIZIUNEA noastra este de a fi leader in domeniul utilajelor profesionale alimentare la nivel national pe segmentele de comercializare, integrare, montaj si service, prin furnizarea clientilor nostri de produse si servicii avansate din punct de vedere tehnologic – care ofera valoare partenerilor S.C. MAXIGEL S.R.L..
MISIUNEA noastra este să ne îmbunătățim filosofia de succes a orientării către client, sa crestem performanta continuu, si renumele dobandit, printr-o activitate sustinuta, prin concentrarea competentelor si resurselor companiei. Fiecare proiect este carte de vizita pentru companie in relatia cu clientii nostri. Ca organizație responsabilă, considerăm Calitatea, și Mediul aspecte cruciale integrate în cultura companiei.
Politica SC MAXIGEL SRL in domeniul calităţii şi mediului are ca obiective generale:
- Menţinerea şi îmbunatăţirea continuă a sistemului de management integrat calitate-mediu conform cerinţelor standardelor de referinţă SR EN ISO 9001:2008 şi SR EN ISO 14001:2005 ;
- Furnizarea de produse şi servicii competitive cerintelor partenerilor, la performante de calitate si mediu conforme reglementarilor CE , in scopul creşterii satisfacţiei clienţilor ;
- Minimizarea riscurilor in cauzarea de neconformitati asupra calitatii, mediului inconjurator si sanatatii ocupationale, ceea ce va conferi încredere clienţilor şi va aduce beneficii organizaţiei şi angajaţilor
- Motivarea şi Instruirea personalului pentru îmbunătăţirea continuă a performanţelor profesionale şi asumarea indeplinirii obiectivelor organizaţiei în ceea ce priveşte calitatea şi protecţia mediului înconjurator ;
- Imbunatatirea performantelor de mediu, urmarind prevenirea poluarii, si perfectionarea managementului deseurilor prin eliminarea responsabila a acestora ;
- Promovarea parteneriatelor cu parti contractante, cu respectarea conformarii organizatiei la reglementările în vigoare privind calitatea si mediul
- Creşterea performantelor economice ale organizatiei in conditii de eficienta si satisfactie profesionala a tuturor partenerilor.
Angajamentul Directorului General :
- Să asigure resursele umane şi materiale necesare înţelegerii, comunicarii şi aplicarii politicii în domeniul calităţii şi mediului la toate nivelurile organizaţiei, precum şi pentru publicarea acesteia ;
- Să asigure disponibilitatea pentru funcţionarea şi îmbunătăţirea continuă a eficacităţii sistemului de management integrat calitate-mediu ;
- Să asigure conformarea cu legislaţia si cu reglementările de calitate, de protecţie a mediului aplicabile, îmbunătăţirea continuă a performanţelor de calitate si de mediu, prevenirea poluării ;
- Să asigure accesul tuturor părţilor interesate la performanţele de mediu ;
- Să analizeze periodic sistemul de management integrat calitate-mediu, politica si obiectivele in domeniul calităţii, mediului şi să le imbunătăţească continuu .
Pentru realizarea acestor obiective intregul personal al organizatiei are obligaţia de a-şi însuşi şi a aplica prevederile documentelor sistemului şi de a transpune în practică principiul nostru în afaceri care poziţionează clientul şi alte părţi interesate în centrul atenţiei tuturor activităţilor.
Directorul General a desemnat Reprezentantul managementului integrat cu responsabilitatea şi autoritatea necesară pentru monitorizarea continua a Sistemului de Management Integrat Calitate - Mediu prin audituri interne si prin analize de management in scopul mentinerii si imbunatatirii performantelor acestuia
Public acest angajament pentru constientizarea personalului organizatiei ca numai prin PROFESIONALISM, INCREDERE si IMPLICARE, prin PERSEVERENTA si atitudine progresista , creste–PERFORMANTA , iar satisfactia clientilor devine temelie pentru colaborare - PRIETENOASA pe termen lung.
Director General
Gabriela Florescu